Oldalak

2018. március 31.

Márciusi visszatekintő

Régóta tervezem, hogy elindítok egy olyan bejegyzés sorozatot, amiben összeszedem az adott hónap pozitív hatásait, kellemes élményeit, szép emlékeit. Úgy gondolom ez egy jó lehetőség arra, hogy a jóra koncentráljak, hogy észrevegyem, mennyi klassz dolog történik az életemben.




A fiaimmal (11, és 9 évesek) már néhány hónapja esténként elmondatom miért hálásak az adott napon, 3 ilyen dolgot kell elsorolniuk, néha egy-egy pontba több mindent is belesűrítenek, azt tapasztalom jó lezárása ez a napnak.

Hát álljon most itt a mit szerettem legjobban márciusban listám:


  • a line dance klubnapokat: az élményt, a jó hangulatot, az érzést, hogy élek úgy igazán, nem csak létezem, hogy abba sem akarom hagyni, hogy hazaérve nem bírok megülni a fenekemen
  • a férjemtől születésnapomra kapott Bruce Springsteen Amerikában születtem könyvét, még nagyon az elején tartok, de minden sorát imádom
  • a fiúk Nyuszi kupás szereplését, hogy minden alkalommal őrült lelkesedéssel vetik bele magukat a versenyzésbe
  • a nagyfiam Rákóczi Gálás szereplését, és az egész Gálát, élmény volt ennyi lelkes és tehetséges gyerek kifejezetten színvolanas produkcióját látni
  • az ebédet az Eldorádó-ban, hogy találkoztam egy rég nem látott barátommal (ott dolgozik), és persze az isteni finom menüért, egyszerűen mennyei volt - minden elfogultságomat félretéve bátran ajánlom mindenkinek, ha tehetitek menjetek el
  • másik évek óta 100%-osan pozitív éttermi élményem is a márciushoz kötődik: a szülinapi ebédem a Mjam-ban, a limeos pitéből még 3-at meg bírtam volna enni, ha nem fenyeget a rosszullét veszélye - ne aggódjatok, az éttermekkel szemben tanúsított igen kritikus hozzáállásom szerint további étteremajánló egy jó darabig nem várható, de javaslom egyszer ide is térjetek be
  • a szintén a férjemtől kapott csiszológépet (tudja mit kell venni egy magamfajta nőnek nőnapra), alig várom, hogy kicsit jobbra forduljon az idő és teljes erőbedobással alkotásba kezdhessek, egy hokedlit már lecsiszoltam, már csak festeni kell - majd lesz leírás is hamarosan
  • a kertben nyíló medvehagymákat amiből idén végre tényleg csinálok is valamit, komolyan nem csak ígérgetem
  • az ablakban sorakozó paradicsom, paprika, és bazsalikom palántákat
  • mellettük a szülinapomra kapott virágokat: jácintot, százszorszépet, árvácskákat
  • hogy csodával határos módon képes voltam a Nyuszi kupa reggelén hajnalban felkelni, és megsütni a vásárra a muffinokat, igazán büszke vagyok magamra
  • hogy nekikeztem a tavaszi nagytakarításnak (idén nem várunk húsvétra senkit, így nem siettem el), és az emeleten már látványos az eredmény
  • ígérjétek meg, hogy nem nevettek ki, a Szívek szállodáját, most nézem újra már sokadjára, Lorelai csípős humorát, a két lány kapcsolatát, Luke-ot mindenestül, a bohókás városkát Stars Hallow-t, a fesztiváljaival, rendezvényeivel, és bolondos lakóival, az egész sorozat hamisítatlan hangulatát
  • bár idén a tavasz igencsak lassan bontogatja szárnyait, azért érződik, hogy vége a télnek, én pedig örülök az egyre hosszabb nappaloknak, az egyre zöldülő természetnek, a japánbirs bimbóinak, és hogy napról napra egyre melegebb van


És most, hogy a végére értem, egész hosszúra sikeredett listámnak, meg kell, hogy állapítsam, ez egy igencsak jól sikerült, és  élményekben gazdag, boldog március volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...